Σε περίπτωση που ψάχνετε έναν τρόπο άσκησης και δεν είστε φαν του γυμναστηρίου, ανεβείτε στο ποδήλατο και κάντε βόλτες στη γειτονιά σας.

Πέντε λόγοι για να σας κάνουν να σηκωθείτε από τον καναπέ και να ξεκινήσετε την ποδηλασία σήμερα κιόλας.

  • Ανεβάζει τη διάθεση
  • Δεν υπάρχει τίποτα πιο συναρπαστικό από το να βγεις έξω με ένα ποδήλατο. Η διαδρομή είναι μια ευκαιρία για να εξερευνήσετε τη γειτονία σας ή ένα καινούργιο πάρκο, να ξεσκάσετε και φυσικά, να ασκηθείτε. Η ποδηλασία ενεργοποιεί το σώμα και ενισχύει την αντοχή. Η άσκηση απελευθερώνει ενδορφίνες στον εγκέφαλο, οπότε η διάθεση σας «ανεβαίνει», το άγχος μειώνεται και το μυαλό ηρεμεί.
  • Σε αντίθεση με άλλες μορφές άθλησης, η ποδηλασία δεν κάνει διακρίσεις.
  • Είναι κατάλληλη για οποιονδήποτε σε οποιαδήποτε ηλικία.
  • Διατηρεί την καρδιά δυνατή.

Η ποδηλασία είναι από τις καλύτερες αερόβιες ασκήσεις. Εκτός από την τόνωση των ποδιών, το ποδήλατο αυξάνει τον καρδιακό ρυθμό. Πολλαπλές μελέτες επιβεβαιώνουν πως αυτή η τακτική άσκησης συνδέεται με την καρδιαγγειακή υγεία. Μειώνει τον κίνδυνο της στεφανιαίας νόσου και προάγει την απώλεια βάρους.

Η ποδηλασία ενισχύει δυναμικά την απώλεια βάρους, τονώνει όλο το σώμα και καίει λίπος, ενώ επιταχύνει και τον μεταβολικό ρυθμό, ακόμη και σε χαλαρό ρυθμό, μπορείτε να κάψετε τουλάχιστον 280 θερμίδες καθώς σας ανακουφίζει και από το στρες.

Οι μελέτες δείχνουν ότι η άσκηση βοηθά στη μείωση του στρες και την ανακούφιση του άγχους. Προκαλεί την απελευθέρωση της σεροτονίνης και της ντοπαμίνης στον εγκέφαλο, που βοηθούν τη διάθεση. Μελέτη έδειξε πως όσοι μετακινούνται με ποδήλατο φέρεται να αισθάνονται λιγότερο άγχος από ό, τι όσοι μετακινούνται με λεωφορείο ή αυτοκίνητο.

Δεναξάς Μιχάλης
Ιδιοκτήτης επιχείρησης: Ποδηλατοδρόμιο

Απαντήστε